Leírás
L'Homme Prada termék leírása:
Prada divatház a világ minden táján nagy sikert tudhat magáénak kollekcióival és illatkreációival egyaránt, köszönhetően letisztult és elegáns stílusának. Egyedi kollekciói részletgazdagok, a részletek újragondolása, szolidan provokatív, gondolkodásra sarkaló kreációi nagy sikert aratnak nem csupán a közönség, de a divatszakma berkein belül is.
A Prada L’ Homme férfiaknak és a Prada L’ Femme hölgyeknek szánt parfüm egyidőben jelent meg a piacon, mindkét nemnek egy különleges, modern illatot kínálva.
A Prada L’ Homme magabiztos férfiaknak lett komponálva, olyanoknak, akik nem félnek megmutatni személyiségüket a világnak. A fás illat egyedi, összetéveszthetetlen, a friss, szappanos, letisztult illat mindennapi viseletre kiváló választás.
A cédrus fás tónusa, valamint a pacsuli csábító illata adja az alap karakterét a kompozíciónak, melyben a szolid ibolya, a borostyán, a gólyaorr, a bors és a keserű narancs fanyarsága is jelen vannak.
Mint minden Prada illat, a Prada ’L Homme férfiillat is egy markáns, elegáns illat, melyet tradicionális, a márkára jellemző egyedi szórófejjel, egyszerű, elegáns csomagolásban kínál vásárlóinak a divatház.
Illatcsalád: fás-ciprusos
Típus: eau de toilette
Összetétel: matétea, feketebors, répamag, írisz, ibolya, narancsvirág, muskátli, szantál, ámbra, pacsuli, cédrus
Prada márkáról
A Prada divatcég története 1913-ban indult, az olasz Prada testvéreknek egy kis, milánói bőráru üzletében. Táskáival, bőröndjeivel a Prada hamar kedvelt márkanévvé vált Milánó elit köreiben. A cég alapítója, Mario Prada imádott a hölgyek számára alkotni, de olyannyira nem hitt az üzleti érzékükben, hogy minden nőt kitiltott a műhelyéből. A sors iróniája, hogy a Prada virágkora az alapító dédunokájához, egy hölgyhöz, Miuccia Pradahoz kötődik, aki közel 20 évig irányította a divatházat.
Az üzletasszonynak és férjének, Patrizio Bertellinek köszönheti a Prada divatcég szédületes felemelkedését. A Prada új anyagokkal és merész design váltással forradalmasította a táskák és bőröndök divatját. A magas áraknak és a reklámok hiányának köszönhetően nehezen indult be az üzlet, de a befektetett munka és a szemléletváltás meghozta gyümölcsét, és a 80-as években már sorra nyíltak világszerte a nívós Prada üzletek.
Az első női ruhakollekciót 1989-ben adta ki a divatház. A kreációkat modern stílusjegyekkel ötvözött tradicionális színek és formák, valamint végtelen elegancia jellemezték, mely stílusjegyek napjainkig a divatház sajátjai. A világ egyik legmeghatározóbb luxusdivat márkája a 90-es évek második felére gazdagította portfolióját férfi ruházati termékekkel és kiegészítőkkel, valamint parfümökkel is. A Prada illatkreációi jellemzően markáns és elegáns illatok, melyek egyedi, tradicionális designjukkal és jellegzetes szórófejükkel, napjainkig világszerte keresettek a vásárlók körében.